МІЖКАФЕДРАЛЬНИЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР “СТАЛИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ”

30 жовтня відбувся науково-практичний семінар «Сталий розвиток України: реалії та перспективи», в якому брали участь студенти та викладачі кафедри менеджменту. Зокрема, питання реалізації Концепції Сталого розвитку в Україні порушила професор кафедри Ірина Ящишина. Вона поінформувала присутніх про структуру поняття «сталий розвиток», законодавчу ініціативу та інституційне забезпечення реалізації Концепції сталого розвитку в Україні, визначила найактуальніші екологічні проблеми Землі та інноваційні шляхи скорочення найбільших видів забруднення. Цікавим для учасників семінару була інформація про найуспішніші українські стартапи у сферах, які сприяють досягненню цілей сталого розвитку.

Професор кафедри біології та екології Олександр Любинський виступив із доповіддю на тему: «Сталий розвиток – сучасний стан та перспективи». Він розкрив історію виникнення концепції «сталого розвитку», окреслив теоретичні основи, рівні, принципи та індикатори сталого розвитку, а також ознайомив з діяльністю Комісії ООН зі сталого розвитку. Особливу увагу Олександр Іванович приділив опису кожної з 17 цілей сталого розвитку. Доповідач наголосив на актуальних і перспективних проєктах, до яких долучена кафедра біології та екології.

Темі «Реалізація цілей сталого розвитку у сферах туризму та гостинності» свою доповідь присвятила доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи Тетяна Марусей. Вона презентувала огляд нормативних документів – програмного документу ООН ВТО «Туризм та цілі сталого розвитку – подорож до 2030 року», Стратегії розвитку туризму та курортів на період до 2026 року (2017 рік); охарактеризувала поняття «сталий туризм», результати SWOT-аналізу екологічного туризму в Україні. Спікерка окреслила принципи і значення використання програм «Блакитний прапор», «Green Key», концепції «Zero Waste» для сфер туризму та гостинності.

Під час науково-практичного семінару також відбулось жваве обговорення порушених спікерами питань, у якому окрім доповідачів взяли участь науково-педагогічні працівники кафедр, здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти університету.